انتقاد ازسیاستهای افزایش مالیات

دولت باید با کاهش مالیات فعالیتهای تولیدی و تجاری، نهضت ترغیب عمومی به فعالیتهای مولد را پایهریزی کند، نه اینکه با تکیه بر درآمدهای مالیاتی، سودآوری بخش خصوصی را کاهش داده و به اصطلاح از دسترنج کارگران و سرمایهگذاری فعالان اقتصادی ارتزاق کند.
+ نوشته شده در شنبه هجدهم مرداد ۱۳۹۳ ساعت 10:3 توسط m_amiri
|
دلم گرم خداوندیست که بادستان من گندم برای یا کریم خانه می ریزد چه بخشنده خدای عاشقی دارم که می خواندمراباآنکه می داندگنهکارم!!!دلم گرم است و می دانم بدون لطف او تنهای تنهایم..خدارابرایت آرزو دارم... دوستان عزیز..سلام این وبلاگ روتقدیم می کنم به همه ی شما..شمایی که حسابداری رو دوست داری..نه نه..اصلا شمایی که وقت گذاشتی وداری این وب رو می بینی..امیدوارم باز هم سری به ما بزنی..ممنون میشم اگه نظرت روبگی ودرمدیریت وبلاگ کمکم کنی.mamirian_36@yahoo.com
+ندا ندا+